אין לי עניין בעצב שלך

עָצוּב לִי,
אָמַרְתִּי,
בּוֹא וְחַבֵּק אוֹתִי...

אֵין לִי עִנְיָן בָּעֶצֶב שֶׁלָּךְ,
עָנִיתָ,
אֲנִי מוּצָף
עַד צַוָּאר
בָּעֶצֶב 
שֶׁל עַצְמִי,
מְנַסֶּה בְּכוֹחוֹת
לֹא לִשְׁקֹעַ בּוֹ,
עֲדַיִן עָסוּק
בִּלְנַחֵם אֶת עַצְמִי...

אֵיךְ אוּכַל לְנַחֵם אוֹתָךְ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה